16 July, 2012

Tarbiyyah dan Ramadhan (^_^)


Assalamualaikum :) Fuhh *tiup habuk.. dah lame aku tak update blog... Dah sebulan lebih aku dekat Uia ni.. Alhamdulillah.. Murah rezeki aku.. Orang kata masuk Uia x ada banyak cabaran.. uhuk-uhuk.. siapa kata tak ada cabaran.. Dulu kalau dekat sekolah orang selalu ingatkan aku untuk baca al-quran.. Dulu tarbiyyah aku tak perlu cari ia akan datang sendiri.. tapi bila dekt u.. aku seniri yang kena cari tarbiyyah..

Ya Allah rindunya aku zaman2 sekolah aku... (^_^) semua sahabat2 aku rindukan suasana tarbiyyah sekolah... Tapi.. aku pegang dengan kata2 ni... Allah tidak akan menguji hambanya melainkan Allah itu sayang pada hambanya.. :) Salam Ramadhan.. Moga ramadhan kita tahun ini lebih baik :)

JANGAN LUPE!! BACA AL-QURAN SETIAP HARI!! SATU MUKA SURAT SEHARI PUN JADI LAA... :)

No comments: