02 October, 2011

Terakhir...

Hmm dah masuk bulan 10... maksudnye da dekat ngan spm and akhir tahun... nampaknye cg2 da sibuk nak kemaskini organisasi untuk tahun depan.. Aku dengan aqila semalam datang nk tgk election masyab.. Ad la jugak teselit2 rase sedih kat hati ni sbb,,, ni la yang terakhir nak uruskan hal2 syabab.. hei banyak btol knangan sepanjang aku jadi masyab.. pening la jugak kepala nk uruskan... tapi semua tu alhamdulillah dapat diatasi dengan baik.. setiap perkara pasti ad kekurangan ad jugak kelebihan masing2 kan?? hmm harap2 syabab tahun depan akan jadi lebih baik... lepas tu, andalus... lagi 2 atau 3 je lagi perjumpaan aku dengan adik usrah aku.. risau jugaklah.. bile nk tinggalkan diorang.. harap2 segala yang da aku ajar mereka praktikkan.. semoge Allah pelihara mereka agar menjadi insan yang lebih baik untuk mase2 akan datang..AMEEN... Aku harap sangat kepimpinan tahun depan akan jadi lebih baik.. GUD LUCK!! semoge mereka2 yang memegang kepimpinan tahun depan akan jalankan tanggungjawab dangan amanah.. insya'ällah... Aku dengan kawan2 dah pun rase berat hati nak tinggalkan sekolah.. mcm2 kenangan yang da aku lalui.... ad suka ad duka.. ukhuwwah antara kawan2 pun da tersangat akrab... ahamdulillah.. aku harap sangat ukhuwwah aku dengan kwan2 berpanjangan sampai bile2... AMEEN.. tapi kawan2 aku selalu ingatkan supaya pelihara hati maseng2 agar kami x lupa antara satu sama lain.. orang selalu cakap ''ORANG YANG KITA SELALU JUMPA, KITA SENANG UNTUK RINDU ORG TU,, BERBANDING DENGAN ORG YANG KITA JARANG  JUMPE,, hmm aku harap sangat perkara ni x terjadi kat kita semua.. insya'allah... jom2!! kita hargai hari2 yang terakhir diALAMIN.. (^_^)
 "f5 JANGAN LUPA BELAJAR!! 42 HARI LAGI..."

2 comments:

nursabirah azhari said...

hargai detik2 terakhir di sana.turunkan ilmu pada adek2 semaksima mungkin :D
all the best for ur spm :D

Nuna said...

haha thnx kak..
insya' Allah... kami semua akn turunkan ilmu2 pd adk2.. dokan kejayaan kami yee..